Wikipedia

Arama sonuçları

5 Ekim 2019 Cumartesi

Postacı Kapıyı Çalmayacak

                       

                     Postacı Kapıyı Çalmayacak    -   Ava Dellaira

              

Bu kitabı seçerken ilgimi çeken ilk şey Kurt Cobain'nin ismi olmuştu. İçeriği ile fazla bir bilgi almadan okumaya başladım. Kitap tahmin ettiğimden çok daha iyiydi. Bir çok kimseye tuhaf gelsede Lise öğrencilerinin yaşamlarını anlatan kitapları okumam eh bende bir zamanlar o yaşları yaşadım ve o yaşlarda gençlerin annesi olmak gibi zorlu bir sorumluluk sürecinden geçtim. Dolaysıyla
iyi yazılmış bu tip kitaplar bana çok şey veriyor. Ayrıca bırakın Gençlik kitaplarını okumayı iyi yazılmış çocuk kitaplarını da çok severek okumuşumdur ilerde de okuyabilirim.  
Burdaki anlatılan liseli bir gençkızın ablasının ölümünden sonra girdiği bunalım yaşama mücadelesi hayata tutunma çabası konu edilmiş. Ama harika bir kurgulama yapılmış. Edebiyat hocasının onlara verdiği bir yazılı ödevden kızımız sadece Kurt Cobain'e değil diğer yaşamını yitiren hayran olduğu bir çok kimseye sohbet şeklinde mektuplar yazmıştır.    Mektupların içeriğine bayıldım resmen. 


''Bazı şeyler var ki artık bu dünyada olmayanlar dışında kimseye söyleyemem.

Size bu mektupları yazmaya başlayınca kendi sesime kavuştum. Sonra bana yanıt veren bir ses duydum. Bir şarkının farklı tınlayışında, bir filmin hikâyesinde, kaldırımdaki çatlakta açan bir çiçekte buldum yanıtı. Bir pervanenin kanat çırpışında, dolunaya dönen ayda... Yeryüzünde bu mektupları gönderebileceğim bir adres yok. Öldüğünüzü biliyorum ama sizi duyuyorum.
Hepinizi duyuyorum. Buradaydık, bunun bir anlamı var, diyorsunuz.''                          
                                                                

                                                                                         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder